Nauczyciel języka angielskiego z wykształcenia, specjalista od identyfikacji wizualnej i przedsiębiorca z zawodu. Od 2005 roku, prowadzone przeze mnie inicjatywy i projekty były wyróżnione i nagrodzone ponad 20 razy, m.in.:
-
15 x Behance
Graphic design, Interaction and Illustration gallery2005 –
-
1 x Awwwards
Honorable Mention 2014
-
5 x FromUpNorth
Honorable Mention 2014
-
1 x DesignAndDesign
Award of 30/09/2014
-
2 x Featured on Adweek
Talent Gallery
-
1 x Digart.pl
Digart of the day2012
-
3-cie miejsce – Fashion Website Award
Jestesmodna.pl2011
Podczas mojej kariery doradzałem, projektowałem identyfikację wizualną i rozwiązania interaktywne między innymi dla:
-
Acer, Alior, Aviva, Ceneo, Martini / Bacardi Limited, Maspex, Orlen, US Pharmacia, Ecc.o, InterDoor, iSystems, SMSAPI, Deezee, 8a, Allcomp, Deeper UAB., Megabajt, Huuuge Games, TheFarm51, PR Calling, Shopsys, Beghelli, Koszulkowo i wielu wielu innych
Miałem przyjemność wystąpić w roli prelegenta i opowiadać o identyfikacji wizualnej i jej kluczowym wpływie na rozwój firmy, marki, usług czy też produktu podczas:
-
UX Makers #3
UX dobrze opakowany – czyli jak doświadczyć brandinguKatowice, March 2018
-
G-Spot Marketing #2
Logo fu*k up – czyli jak uniknąć kluczowych błędów w identyfikacji wizualnejGliwice, March 2017

